niedziela, 20 listopada 2011

Zmęczona ..

Dobry wieczór :)
Dzisiaj miałam przełażony dzień ! Z rana pojechałam do Ptaka i szukałam z mamą tam różnych ubrań itp. Nic nie znalazłam, no trudno. Wróciłam o 14.30, a o 17.00 poszłam na Mszę do kościoła. Potem pouczyłam się do przyrody bo jutro mam pisać zaległy sprawdzian ;( . Właśnie wzięłam kąpiel, a zaraz mam zamiar obejrzeć jakiś serial w necie.
Ei ! Mam do was pytanko : Znacie kogoś kto robi nagłówki na bloga? 


Zdjęcie robione jakoś w październiku.;)
Szczególnie mi się spodobało ;D
Narka ! 

8 komentarzy:

  1. A jaki serial będziesz oglądać?^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinga : Oglądałam iCarly i Czarodziejów. ;d
    o dziwo szybko się ładowało :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja dzisiaj miałam sprawdzian z geografii ale dałam radę; ))
    + dodaje :PP

    OdpowiedzUsuń
  4. ja oglądam zawsze Pierwszą Miłość na ipla ;d
    hmm nie wiem, sama szukam kogoś do nagłówka ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ja robię zapraszam na http://maryschi.blogspot.com/.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja czasami robię nagłówki, ale nie umiem jakiś fajnych:D
    ona robi ładne --> http://introvertx.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń