poniedziałek, 21 listopada 2011

Sztuczka Google

Dzień Doberek ! 
Dzisiaj chcę wam pokazać pewną sztuczkę. Myślę, że niektórzy jeszcze jej nie znają, a więc : 
Wchodzicie na : http://hydrosiew.pl/google.html ( to wygląda jak google, ale nie da się tam nic wpisać ). Klikacie np. na słówko "Images" i za chwilę zauważycie zniknięcie " oo ". Jeśli znowu chcesz żeby 2 literki powróciły klikacie też jakieś słówko. Więc jeżeli chcecie nabrać kogoś to wystarczy: 
1. Wejść na te " google " .
2. Kliknąć jakieś słowo, ale najlepiej żeby nie było widać, że na to klikasz.
3. Gdy już kliknęliście to przykrywacie szybko dwoma palcami " oo " ( żyby nie było ich widać ) .
4. Gdy już wiecie, że znikło okrywacie, a osoba która to widzi robi " O.O " :D
5. Jak chcecie pokazać jeszcze, jak powracają to znowu klikacie słowo, przykrywacie palcami i Vuala ! 

Mówię, wam jeśli zrobicie to dobrze to osoba patrząca wymięknie. :D Ja tak zrobiłam koleżance, to kurde zaczęła mi do monitora skakać i przykrywać palcami i wszystko co się da i gadała  ' no jak !? Pokaż to jeszcze raz ! ' . Powodzenia przy psikusie ! :D

http://www.youtube.com/watch?v=LPPblDZyAhw < ----- Tu zobaczycie jak to fajnie wygląda ;)

Papa :)


9 komentarzy:

  1. fajny pomysł :)

    Pozdrawiamy,
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna sztuczka :D
    wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. musze tą sztuczkę wypróbować! :D
    Dodaje bloga do obserwowanych i licze na to samo ;)
    www.miss-popy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie :-)
    w wolnej chwili wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog :-)
    Zapraszam do mnie, nowe posty: "Bawełniana sukienka w roli głównej" oraz pyszna, aromatyczna kawa! :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń