sobota, 19 listopada 2011

Przed świtem

Witam :)
Nie będę pisała w tym poście o sobie, gdyż po lewej stronie bloga macie o mnie informacje.
Jak widać, blog jeszcze z wyglądu niedopracowany, ale popracuje nad tym w najbliższym czasie.
Przechodząc do tytułu, dzisiaj byłam z koleżanką w Piotrkowie w kinie Helios na filmie sagi Zmierzch " Przed Świtem". Był od lat 15, a ja mam 12 więc bałam się, że mnie nie wpuszczą, ale jednak wpuścili. Film no..Świetny ! Tak bardzo mi się podobał.. Ahh <3 Czekam z niecierpliwością na ' drugą część tej części' :D


 Papa :)

10 komentarzy:

  1. też miałam na to jechać, ale nie dałam rady. a tak bardzo chciałam;<

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nie jaram się tym filmem :d

    OdpowiedzUsuń
  3. oo jesteś z Tomaszowa:D
    ja nie byłam, niedługo będę miała na płycie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jechać do Rzeszowa 29 listopada. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mało kiedy doczepiają się o wiek :D obserwuję również :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuje ;)
    Fakt film zaczepisty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję ;)
    muszę go obejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już dawno obserwowałam :P

    OdpowiedzUsuń