piątek, 13 stycznia 2012

Śnieg !

Cześć! :D
Dzisiaj padał u mnie śnieg ! Tak się cieszę, bo u mnie w ogóle nie było śniegu, a tu biało !
W szkole jak zwykle nie miałam muzyki - zawsze w piątki nam coś wypadnie, jak nie dzień wolny to pani nie ma bo pojechała gdzieś -,- A ja lubię muzykę i ten przedmiot mogę mieć codziennie ;(
W ogóle to codziennie oglądam serial " Pierwsza miłość " i teraz jest coraz ciekawszy ;>
Przeglądałam fajne zdjęcia na internecie takie na zimę i znalazłam jedno, które mi się spodobało :

haha ! ;d
Do zobaczenia ^^

34 komentarze:

  1. Co mam rozumieć przez Twój komentarz?

    OdpowiedzUsuń
  2. huehue . no muzyki nie mieliśmy ;( Paatka . ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też padał śnieg i ogólnie bardzo wiało , na szczęście zdążyłam przed tym wszystkim dojść do domu : )

    OdpowiedzUsuń
  4. zima, śnieg, zima, śnieg<3

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też padał , ale już go prawie nie ma .; /

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też spadł śnieg w prawdzie troszeczkę, ale był ;p Śłodziaszki ten pieseczek ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie leciutko pruszy śniegiem nie jest nego za dużo,ale zawsze coś :)

    obserwuje komętuje licze na rewanżyk:
    przemianystardollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też padał ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pies jest przecudny<3
    a u mnie tez niestety pada snieg-niestety bo powinien w swieta,a nie teraz:(
    i jest jeszcze taka straszna zawierucha-masakra:(
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj a u mnie ani grama sniegu :-( buziaki i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a u mnie jest go tylko trochę ;)
    ale i tak się ciesze ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. haha jaki pies hahah nie moge :D ah ten śnieg:)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie tez duzo sniegu ;d fajne foto ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. hahaaaa jakka kruszyna
    u mnie też spadł śnieg xD w końcu

    OdpowiedzUsuń
  15. mam podobne foto mojego psiaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. no u mnie też nareszcie zima przyszła ! ;P
    jaki słodziak :>

    OdpowiedzUsuń
  17. nie było sniegu ?o.O :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie no zdjęcie jest cudowne :D

    Zapraszam do siebie:
    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. też to oglądam, a Majka mnie wkurza ;/

    słodki piesek ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuje i licze na to samo ;))

    OdpowiedzUsuń