niedziela, 25 grudnia 2011

Święta z Olą^^

Dzień Dobry ! xD
Przepraszam, że tak późno piszę, ale jestem u koleżanki i tak jakby spędzam z nią Boże Narodzenie ! :D
Potem pościelimy łóżko i rano razem pójdziemy do kościoła. A no i oczywiście Ola namawia mnie do zobaczenia pieska jej chrzestnego Rokiego. Więc jutro już mam co robić. ;D
Zaraz pomogę jej założyć bloga i będzie nową bloggerką ^^
A co do świąt minęły bardzo fajnie i przyjemnie. Dostałam fajne prezenty i było w ogóle tak jakoś fajnie ;) Oczywiście nie ubyło się od filmów " Kevin sam w Nowym Yorku" i " Wesołych Świąt ". Haah, co roku to oglądam i co roku się śmieję i nie wyrabiam xD

Dzisiaj robiłam różne zdjęcia, ale nie wrzucę bo USB nawala ! Może jutro :)
Do następnej ^^

17 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcie :)

    Zapraszam do siebie:
    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam ci życzyć Wszystkiego Najlepszego z okazji kończących się już Świąt , wiem że trochę za późno , ale wcześniej nie miałam czasu ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Kevina *

    carmelciacho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. blog bardzo fajny :) Zapraszam do mnie
    www.buletproofheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kevina nie oglądałam w Wigilię... przegapiłam..;(

    Następnym razem pooglądam..;D

    xoxo.
    Gossip Girl . ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba ;D
    na pewno będę wpadać częściej.
    i obserwuję ;]
    pozdrawiam! ;* ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Super fotka :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie, kilka sylwestrowych nowości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. nieee... w poniedziałek idę.-.- pomieszało mi się trochę;p

    OdpowiedzUsuń
  10. też co roku to oglądam :D ..

    super blog ! :D obserwujemy ?

    nathes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń